24.9.10

Temporada de tardor i "tornada a l'escola"...

Si tenim un calendari previament programat, amb les accions promocionals que volem realitzar en el nostre establiment, ens ajudarà a preparar amb temps les campanyes que considerem més importants. Aquesta perspectiva, ens pot ajudar també a pensar i crear noves accions paral.leles, que acompanyin i reforcin les accions que teníem pensades.

Per exemple, la temporada de tardor i "tornada a l'escola", ens marquen l'inici d'una nova campanya. És el moment per a realitzar un canvi d'imatge integral: els aparadors, i l'interior de l'establiment (visual merchandising) per a mostrar les noves col.leccions de la manera més atractiva possible. Hem de pensar, però, en altres accions que puguin reforçar la campanya i recordin al consumidor que s'acosti al punt de venda. La comunicació visual en tots els àmbits ha de ser la mateixa i hauria de ser fàcilment identificable des de l'aparador i l'interior del punt de venda.


Grup Estrada Optics (Vic, Manlleu, Olot)

Nefer Instal.lacions (Barcelona) / Grup Esrada Optics (Vic, Manlleu, Olot)